Ing. Ivana Borovková

Bakalářská práce

Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti

Event marketing and its effective using in Corporate Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Borovková, Ivana. Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace