Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti – Ing. Ivana Borovková
Ing. Ivana Borovková
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti
Event marketing and its effective using in Corporate Communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOROVKOVÁ, Ivana. \textit{Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/vv1c4b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Borovková, Ivana. Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti
Veronika Kaláčová -
Efektivní komunikace ve vybrané organizaci
Tereza Hamplová -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Komunikace ve firemním prostředí
Milan Jůza -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Jan Roubíček -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová