Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností – Eva VELÍŠKOVÁ
Eva VELÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností
Intervention in pupils with specific arithmetic disorder
Anotace:
-specifické poruchy učení a chování -historie specifické poruchy matematických schopnosti -specifické poruchy matematických schopností -cíl:analyzovat postupy intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností -stanovení metodologie -dílčí cíl:porovnat reedukační péči pedagogů matematiky na základní škole o děti s poruchou či narušením matematických schopností výzkum: kvalitativní metoda …víceAbstract:
Abstract work:-specific learning and behavior history of specific disorder of mathematical abilities -goal: to analyze processes of intervention of children with specific disorders of mathematical abilities -setting methodology sub-objective: To compare the reeducation care of teachers of mathematics in primary school children with the disorder or disruption of mathematical ability research: qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELÍŠKOVÁ, Eva. Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Podmínky pro zdravý emocionální vývoj dětí v kojeneckých ústavech
Mersiha Sukeník -
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
Alžběta MACHŮ -
Vliv poporodní deprese matky na emocionální vývoj dítěte do 6 let
Marta CHALUPOVÁ -
Sociální a emocionální vývoj jedince s diagnózou ADHD
Kateřina Černá -
Sociální a emocionální vývoj jedince s ADHD
Lenka KOKEŠOVÁ -
Vliv moderních technologií na rozvoj jedince
Bára Vlková
Název
Vložil
Vloženo
Práva