Zoya OBOLENSKAYA
Bachelor's thesis
Zvukové prostředky v mluvené reklamě.
Suprasegmental features in advertising.
Abstract:
Pro zvukovou reklamu je v první řadě podstatnou otázka profesionální úpravy jazykového textu a přesného výběru zvukového doprovodu. K určení zvláštnosti zvukové reklamy napomáhá stylistika, sociolingvistika, fonetika, teorie komunikace. Tyto obory určují zájem o jazyk a jeho schopnost ovlivnit posluchače.Abstract:
For audio ad is primarily a question of substantial professional language editing of text and precise selection of the soundtrack. To determine the specificities of audio ad helps stylistics, sociolinguistics, phonetics, communication theory. These fields determine the interest in language and its ability to affect the audience.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBOLENSKAYA, Zoya. \textit{Zvukové prostředky v mluvené reklamě.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vv4330/. [citováno 2024-04-24]
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBOLENSKAYA, Zoya. Zvukové prostředky v mluvené reklamě.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Czech for Foreigners
Theses on a related topic
-
Hudba v reklamě a obchodním prostředí
Ondřej PISTORIUS -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková -
Dechová a cimbálová hudba na Břeclavsku se zaměřením na dechovou hudbu Legrúti
Michal Podrazil -
Hudba ve filmech Tima Burtona - Danny Elfman a filmová hudba
Anežka POŘÍZKOVÁ -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Dopady nárůstu byrokracie na organizaci kulturních akcí - případová studie festivalu Hudba z FEKTu 2015-2019.
Lucie Sára Gőrigová -
Dechová hudba Brněnská Moravěnka, příspěvek k vývoji dechových hudeb na Moravě.
Nela Navrátilová