Zoya OBOLENSKAYA

Bakalářská práce

Zvukové prostředky v mluvené reklamě.

Suprasegmental features in advertising.
Anotace:
Pro zvukovou reklamu je v první řadě podstatnou otázka profesionální úpravy jazykového textu a přesného výběru zvukového doprovodu. K určení zvláštnosti zvukové reklamy napomáhá stylistika, sociolingvistika, fonetika, teorie komunikace. Tyto obory určují zájem o jazyk a jeho schopnost ovlivnit posluchače.
Abstract:
For audio ad is primarily a question of substantial professional language editing of text and precise selection of the soundtrack. To determine the specificities of audio ad helps stylistics, sociolinguistics, phonetics, communication theory. These fields determine the interest in language and its ability to affect the audience.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OBOLENSKAYA, Zoya. Zvukové prostředky v mluvené reklamě.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta