Bc. Lucie Nováková

Bachelor's thesis

Státní zámek Bučovice - zhodnocení marketingových příležitostí

Castle Bučovice - marketing opportunities evaluation
Abstract:
Bakalářská práce hodnotí marketingové příležitosti Státního zámku Bučovice. Zámek je Ná-rodní kulturní památkou ve vlastnictví státu, spravovanou Národním památkovým ústavem. Aplikovaná teorie marketingových strategií kombinuje prostředí výrobních podniků, institucí poskytující služby a neziskového sektoru. V první části práce je popsáno, co je produktem zámku v Bučovicích, který nabízí potenciálnímu …more
Abstract:
This thesis aims at evaluating marketing opportunities of the Bučovice State Chateau. The Chateau is a state-owned National Heritage administered by the National Heritage Institute. Applied theory of marketing strategies combines the features of manufacturing companies, service providers and non-profit organizations. The initial part describes the product at Bučo-vice which is being offered to customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2007
  • Supervisor: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta