Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Romana Leblová
Bc. Romana Leblová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Předmětem uvedené bakalářské práce je analýza vytvořeného marketingového mixu a dále průzkum nového tržního segmentu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsem uvedla teoretická východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé praktické …víceAbstract:
The aim of presented this bachelor thesis is to analyze already established marketing mix and further exploration of the new market segment. This master’s thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part I have elaborated theoretical knowledge about marketing mix and its creating and summarized the basic analyses and theoretical resources, necessary to define particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/v8h0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)
Ladislav SUDÍK -
Traduction d'un texte du domaine du marketing
Nina KAŇÁKOVÁ -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová