Bc. Romana Leblová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Předmětem uvedené bakalářské práce je analýza vytvořeného marketingového mixu a dále průzkum nového tržního segmentu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsem uvedla teoretická východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé praktické …více
Abstract:
The aim of presented this bachelor thesis is to analyze already established marketing mix and further exploration of the new market segment. This master’s thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part I have elaborated theoretical knowledge about marketing mix and its creating and summarized the basic analyses and theoretical resources, necessary to define particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma