Bc. David Straka

Bakalářská práce

Současný svět billboardů

Current world of billboard
Anotace:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na problematikou billboardů. Jejím cílem je zpracovat a vyhodnotit dostupné informace z oblasti venkovní reklamy. Tato práce má čtenáře seznámit s vývojem reklamy, jejími druhy a právními normami se zaměřením na venkovní reklamu. Dále pak statisticky vyhodnotit množství společností působících v tomto odvětví, jejich poměr na trhu, pokrytí plochy na území ČR a jejich …více
Abstract:
This bachelor’s work focuses on issue of billboards. It’s goal is to compile and analyse all available information of outdoor advertising.This work should introduce development of advertising, its kinds and precepts of law to the reader while focusing on outdoor advertising. Then it should statistically analyze amount of companies working on this segment, their rate at market, coverage of area of Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní