Bc. David Straka
Bakalářská práce
Současný svět billboardů
Current world of billboard
Anotace:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na problematikou billboardů. Jejím cílem je zpracovat a vyhodnotit dostupné informace z oblasti venkovní reklamy. Tato práce má čtenáře seznámit s vývojem reklamy, jejími druhy a právními normami se zaměřením na venkovní reklamu. Dále pak statisticky vyhodnotit množství společností působících v tomto odvětví, jejich poměr na trhu, pokrytí plochy na území ČR a jejich …víceAbstract:
This bachelor’s work focuses on issue of billboards. It’s goal is to compile and analyse all available information of outdoor advertising.This work should introduce development of advertising, its kinds and precepts of law to the reader while focusing on outdoor advertising. Then it should statistically analyze amount of companies working on this segment, their rate at market, coverage of area of Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ovnyp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Lucie Hromasová -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek