Dominika Štefaníková

Master's thesis

Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol

Perceived Closeness of the Teacher-Pupil Relationship at 1st Year of Primary School
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá percipovanou neboli vnímanou blízkostí mezi učitelem a žáky na prvním stupni základních škol. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v hodnocení učitele žáky a učitele sebe samého. S vnímanou blízkostí souvisí vztah učitele a žáků, který je popsán v teoretické části. Aby byly vztahy ve školní třídě kladné, záleží na prostředí a třídním klimatu, které je také objasněno …viac
Abstract:
This diploma thesis is about the perceived closeness between the teacher and pupils at 1st grade of primary schools. The aim of the work is to find out what is the difference in the evaluation of the teacher by the students and the teacher himself. Perceived closeness is related to the relationship between teacher and students, which is described in the theoretical part. In order for the relationships …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. lic. Renáta Matušů, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štefaníková, Dominika. Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training