Markéta OLŠIAKOVÁ

Bachelor's thesis

Zážitková pedagogika pro mladistvé se zaměřením na workshop C´est la vie

Experiential learning for young people focusing on the workshop C'est la vie
Abstract:
Hlavním těžištěm bakalářské práce ?Zážitková pedagogika pro mladistvé se zaměřením na workshop C´est la vie? je za pomoci strukturovaného rozhovoru zhodnotit, zda jeho účastníci prohloubili své znalosti v oblastech sociálních kompetencí jedince, posoudit tak jeho efektivitu a za přispění získaných informací účelně evaluovat tuto zážitkově pedagogickou akci. Teoretickými východisky práce bude seznámení …more
Abstract:
The main focus of the thesis is "Experiential Education for Youth workshops focusing on C'est la vie". It will use a structured interview to assess whether participants deepen their knowledge in the social competences, as well as the effectiveness and contribution of the information obtained in this effective experiential educational event. The theoretical approach of this study will be acquainted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: Mgr. Romana Bartůňková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OLŠIAKOVÁ, Markéta. Zážitková pedagogika pro mladistvé se zaměřením na workshop C´est la vie. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Sociálně pedagogická asistence + 2 sp.