Marketingové plánovanie v komerčnej banke – Bc. Zuzana Tamášová
Bc. Zuzana Tamášová
Bakalářská práce
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Marketing planning in commercial bank
Abstract:
This bachelor work solves function, importance and application of marketing planning in a commercial bank. This intention is positively linked with support of bank products sale and controlled by bank business plan as active and pragmatic using of marketing plans in commercial banks in Slovakia is at varied grades. In this bachelor work I try to standardize methodology, implementation and using of …víceAbstract:
Bakalárska práca rieši úlohu, význam a aplikáciu marketingového plánovania v komerčnej banke. Tento zámer je jednoznačne spojený s podporou predaja bankových produktov a riadený obchodným plánom banky, vzhľadom na to, že aktívne a pragmatické využívanie marketingového plánu v komerčnej banke na Slovensku má rôznu úroveň. V bakalárskej práci štandardizujem metodológiu, implementáciu a využívania marketingového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ib0ei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Miroslav Ondrejčo
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Business Plan of B&B Commercial Activity s.r.o.
Michaela Bugajová -
Marketingový plán rozšíření komerčních činností ambulance fyzioterapie
Lenka Stančíková -
Plan d´entreprise fictif: Comment se forme une nouvelle société Fabel SARL et comment se passe l´implantation de son nouveau produit "ENERGY-Fresh Gum!" sur le marché intérieur tcheque?
Jana FÁBELOVÁ -
Podnikatelský plán pro nově vznikající společnost
Petr Šulc -
Obchodní plán na základě marketingové činnosti podniku
Kateřina Kyrianová -
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.
Adam Kuba -
Hodnocení efektivnosti českých a slovenských komerčních bank
Kristína Zajacová