Analýza spotřebitelské věrnosti na trhu video streamovacích platforem – Jakub Matějíček
Jakub Matějíček
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelské věrnosti na trhu video streamovacích platforem
Analysis of Consumer Loyalty in the Video Streaming Platforms Market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku věrnosti na trhu video streamovacích platforem a využívá teorii spotřebitelských hodnot k analýze této problematiky. Práce se zabývá vztahem mezi jednotlivými spotřebitelskými hodnotami a prodloužením předplatného, kde mediátorem tohoto vztahu je spokojenost zákazníka. Dalším cílem této práce bylo identifikovat nejdůležitější faktory pro uživatele video …víceAbstract:
Bachelor's thesis focuses on the issue of loyalty in the video streaming platforms market and uses the theory of consumption values to analyze this issue. The thesis examines the relationship between individual consumption values and subscription renewal, where the mediator of this relationship is customer satisfaction. Another goal of this thesis was to identify the most important factors for users …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJÍČEK, Jakub. \textit{Analýza spotřebitelské věrnosti na trhu video streamovacích platforem}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/vvq4zv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Towards a Hayekian Theory of Integration: The Role of Referendums in the Evolution of the EuropeanEconomic Constitution
Jernej Kosec -
Analysis of the Evolution of Migration Policies in Mexico and the United States, from Development to Containment: A Review of Migrant Caravans from the Northern Triangle of Central America during the Period 2014 to 2020
Melissa Baltazar Flores -
The Man Who Once Roamed Free. Seeking the Connection between Adam Smith’s Theory of Moral Sentiments and the Epic of Gilgamesh
Khusrav Arifov -
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica