Markéta Drozdková

Bakalářská práce

Multilevel marketing společnosti Amway

Multilevel marketing of Amway corporation
Anotace:
Tato práce analyzuje fungování a podstatu multilevel marketingu jako možného systému prodeje výrobků a služeb. V teoretické části je popsán marketing jako takový a přímý prodej, ze kterého multilevel marketing vychází. Jsou zde také uváděny nelegální formy prodeje, které využívají výhod multilevel maketingu. V praktické části jsou aplikovány nabylé znalosti na společnost Amway, jsou pospány její zásady …více
Abstract:
This thesis analyses effectiveness and principles of multilevel marketing as a possible way of selling products and services. Theoretical part describes basis of marketing and direct selling, which is the basis of multilevel marketing. The thesis also states illegal forms of selling that misuse the advantages of multilevel marketing. Pracical part applies gained knowledge on Amway corporation and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jaroslav Vlk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21006

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod