Jolana Sikorová

Bakalářská práce

Eticko-pedagogický systém "New Age" v kontextu sociální pedagogiky

Ethical and pedagogical system "New Age" in the context of social pedagogy
Anotace:
Tato práce se pokouší zjistit, zda se fenomén New Age, pronikající celou společností, a tedy i edukací, dá pojmout i pozitivním způsobem, jako nástroj sociální pedagogiky a pedagogiky vůbec. V praktické části se zabývá analýzou vybraných textů, aby podrobněji doložila etické a výchovné kategorie a ideje, v názorovém proudu New Age se vyskytující.
Abstract:
This theses tries to determine whether the phenomenon of New Age, penetrating the whole society, and consequently education too, can be used by a positive way as a tool of social pedagogy and pedagogy at all. The practical part deals with the analysis of selected texts to substantiate the ethical and educational categories and ideals, which in the philosophical current of New Age can be found.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Antonín Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sikorová, Jolana. Eticko-pedagogický systém "New Age" v kontextu sociální pedagogiky. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika