Mgr. Roman Zigo

Bakalářská práce

Konstrukce prostoru v počítačových hrách prostřednictvím zvuku

The Construction of space in computer games through the sound
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem zvukové složky počítačových her na konstrukci jejich virtuálního prostoru. Budeme zkoumat, jak zvuk přispívá vytváření herního prostředí a doplňovat vše příklady konkrétních her z různých období historie počítačových her. Spolu s tímto se pokusíme o několik kategorizací zvuků herního prostředí, například na základě jejich schopnosti modelovat virtuální prostor.
Abstract:
Bachelor thesis is occupying with the impact of the auditive part of computer games on the construction of their virtual space. We will explore, how is the sound supporting the formation of the game space and we will show all of this on some examples of concrete games from different periods of the history of computer games. Together with this we're going to try to make some divisions of game space …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií