Zhodnocení farmářských trhů z pohledu spotřebitele – Bc. Markéta Braunsteinová
Bc. Markéta Braunsteinová
Diplomová práce
Zhodnocení farmářských trhů z pohledu spotřebitele
Evaluation of farmers markets from a consumer perspective
Anotace:
Diplomová práce Zhodnocení farmářských trhů z pohledu spotřebitele si klade za cíl zjistit prostřednictvím kvantitativního výzkumu, jaké je povědomí spotřebitelů o možnostech nákupů a jejich nákupní rozhodování na farmářských trzích. Na základě provedeného výzkumu bylo navrženo doporučení provozovatelům a prodejcům a určen charakteristický zákazník farmářských trhů. První část této práce vysvětluje …víceAbstract:
The Thesis Evaluation of farmers' markets from a consumer perspective, aims to identify a quantitative research, what like is consumer awareness about the purchase possibilities and purchase decision making at farmers' markets. On the basis of the research some recommendations to vendors were suggested and a typical customer of farmers' markets was spefified.The first part explains the specific concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a překážky bezobalového prodeje v České republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska
Terezie Šnokhousová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Natálie Jankůjová -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová -
Bezobalový prodej na trhu potravin
Lucie Borýsková
Název
Vložil
Vloženo
Práva