Bc. Slávka Máťášová

Bakalářská práce

PR as a part of integrated marketing communication

PR as a part of integrated marketing communication
Abstract:
The bachelor´s thesis addresses the issue of Public Relations as a part of integrated marketing communication as it is important for every enterprise, because it guarantees the consequent and sufficient communication with potential customers and key stakeholders of the company. The main aim of the thesis is to carry out an analysis of PR activities of the two selected companies. The hypothesis of the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Poucha
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication