Vliv ekonomických principů nových médií na transformaci teorie dělby práce – Bc. Adam Mikoláš
Bc. Adam Mikoláš
Bakalářská práce
Vliv ekonomických principů nových médií na transformaci teorie dělby práce
The influence of economic principles of new media on the transformation of labor division theory
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou reflexí prací Karla Marxe v souvislosti s digitálními médii. Nejdříve jsou zmíněny základní Marxovy teze a jejich pozdější interpretace a poté jejich podoba v současném diskurzu. Skrze práce Christiana Fuchse a Nicka Dyer-Witheforda tak dochází k rozboru dělby práce, hodnoty a pracovního procesu v průmyslu informačních technologií a principů odcizení a vykořisťování …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the contemporary reflection of Karl Marx's work in connection to digital media. First it mentions the basic Marx's theses and their later interpretations, and then the work is focussing on their form in contemporary discourse. Through the works of Christian Fuchs and Nick Dyer-Witheford this paper analyzes the division of labour, value and work processes in the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jt67j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKOLÁŠ, Adam. \textit{Vliv ekonomických principů nových médií na transformaci teorie dělby práce} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/vwf75a/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Teorie digitálních stop
Petra Lorenzová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Výuka filozofie v rámci předmětu základy společenských věd - teorie a praxe
Adéla Barčáková -
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross