Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě – Libor Pěnkava
Libor Pěnkava
Bachelor's thesis
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Marketing mix and its application in a specific accounting firm
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě" se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě zjištěných skutečností sestavuje doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část práce popisuje a rozebírá jednotlivé koncepce marketingového mixu, jeho nástroje a prvky. Praktická část se zaměřuje na analýzu a zhodnocení marketingového …moreAbstract:
The bachelor thesis "Marketing mix and its application in a specific accounting firm" focuses on the analysis of the current marketing mix of the selected company and based on the findings compiles recommendations for creating a new mix. The theoretical part describes and analyzes the various concepts of the marketing mix, its tools and elements. The practical part focuses on the analysis and evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Reader: Radek Bednář, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Cenová komparace vlakové a autobusové dopravy do vybraných evropských destinací
Eva Čápová -
Komparace cenové úrovně pokrmů pražských restaurací obsažených v průvodci Michelin
Quang Vu Minh -
Komparace cestovního ruchu v České republice a Portugalsku
Martin Hort -
Komparace oceňování podle cenového předpisu a na tržních principech
Janský Janský -
Komparace oceňování podle cenového předpisu a tržních principech
Michaela Matysová -
Komparace zemědělských a stavebních pozemků z hlediska cen
Eva Kociánová -
Cenová komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, specializované prodejny)
Monika RIEDEREROVÁ -
Cenové komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, obchodní řetězce)
Tereza PINKASOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights