Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě – Libor Pěnkava
Libor Pěnkava
Bakalářská práce
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Marketing mix and its application in a specific accounting firm
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě" se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě zjištěných skutečností sestavuje doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část práce popisuje a rozebírá jednotlivé koncepce marketingového mixu, jeho nástroje a prvky. Praktická část se zaměřuje na analýzu a zhodnocení marketingového …víceAbstract:
The bachelor thesis "Marketing mix and its application in a specific accounting firm" focuses on the analysis of the current marketing mix of the selected company and based on the findings compiles recommendations for creating a new mix. The theoretical part describes and analyzes the various concepts of the marketing mix, its tools and elements. The practical part focuses on the analysis and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Radek Bednář, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Cenová komparace vlakové a autobusové dopravy do vybraných evropských destinací
Eva Čápová -
Komparace cenové úrovně pokrmů pražských restaurací obsažených v průvodci Michelin
Quang Vu Minh -
Komparace cestovního ruchu v České republice a Portugalsku
Martin Hort -
Komparace oceňování podle cenového předpisu a na tržních principech
Janský Janský -
Komparace oceňování podle cenového předpisu a tržních principech
Michaela Matysová -
Komparace zemědělských a stavebních pozemků z hlediska cen
Eva Kociánová -
Cenová komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, specializované prodejny)
Monika RIEDEREROVÁ -
Cenové komparace bio a konvenčních potravin (Jihočeský kraj, obchodní řetězce)
Tereza PINKASOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva