E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje – Bc. Petr Hlaváč
Bc. Petr Hlaváč
Bakalářská práce
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
E-business and social networks. Their utilization in the Sales promotion.
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice sociálních sítí a jejich kombinace s e-businessem. Popíši funkce sociálních sítí a jejich využití, způsob monetizace nebo jak by se měli provozovatelé profilu chovat. Tyto poznatky využiji v praktické části, která bude ve formě analýzy Facebookových profilů společnosti VIVANTIS a.s., která provozuje internetové obchody. Budu sledovat obsah vložený …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the issue of social networks and their combination with e-business. I will describe the function of social networks and their applications, the method of monetization or how administrators should behave. These findings will benefit in the practical part, which will be in the form of analysis from Facebook profiles VIVANTIS a.s., which operates online stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nfv5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v oblasti elektronické komerce
Lukáš Valta -
Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce
Vít Janiš -
Elektronická komerce pro malé a střední podniky
Jana Šourková -
Nástroj pro asistenci při řízení a analýze projektů elektronické komerce
Adam Ördögh -
Sada nástrojů pro pokročilé uživatele elektronické komerce v systému UPgates
Václav Koterec -
ELPOD: Příklady nasazení elektronické komerce s použitím OpenSource řešení
Tomáš Pasičnyk -
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Tomáš Langr -
Využití e-komerce v podnikové praxi
Ondřej Stejskal