Markéta Provazníková
Bakalářská práce
Psychologie prodeje
Psychology of Sale
Anotace:
Práce pojednává o psychologii prodeje, charakterizuje techniky a nástroje prodeje. Ve výzkumné části se věnuje praktickému využití.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB50
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Robert Čapek
- Oponent: Vítězslav Hálek, Věra Strnadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita vzdělávacích kurzů komunikačních dovedností z hlediska psychologie
Markéta Skácelová -
Komunikační dovednosti manažera
Magdaléna Lucie Protivanská -
Aktivní naslouchání u studentů psychologie
Jošua Křišťan BLAŽEK -
Metody výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků ve výuce pedagogicky zaměřených předmětů na středních pedagogických školách v Moravskoslezském a Zlínském kraji
Alžběta KOVÁŘOVÁ -
Prodejní techniky při prodeji
Tomáš Komrska -
Prodejní techniky - vztahy mezi prodávajícím a kupujícím
Marcel Přichystal -
Analýza efektivní komunikace jako nástroj úspěšného prodeje
Simona Štěrbová -
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Jana Moravcová