Bc. Martina Kročilová

Bakalářská práce

Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace

Nontraditional Event as Marketing Communication Tool
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace. Teoretická část zahrnuje obecné poznatky z teorie v oblasti integrované marketingové komunikace, event marketingu a brand buildingu, provázané s reálnými příklady z praxe. Praktická část pak předkládá kritickou analýzu netradičních eventů realizovaných v České republice. Práce je pak dále obohacena o inspirativní …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is Nontraditional Event as Marketing Communication Tool. The theoretical part includes general knowledge of the field of integrated marketing communications, event marketing and brand building, linked to real life examples. The practical part of this thesis presents a critical analysis of nontraditional events organized in the Czech Republic. The thesis is further …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní