Didaktická opora dle principů Marie Montessori u žáka s autismem na I. stupni ZŠ – Bc. Zdeňka Šánová, DiS.
Bc. Zdeňka Šánová, DiS.
Diplomová práce
Didaktická opora dle principů Marie Montessori u žáka s autismem na I. stupni ZŠ
Didactic support according to the principles of Maria Montessori for pupil with autism at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá didaktickou oporou dle principů pedagogiky Marie Montessori u žáka s dětským autismem na základní škole. Hlavním cílem práce bylo zjistit aktuální potřeby žáka a podle těchto potřeb navrhnout a vyrobit pomůcky vycházející z Montessori pedagogiky. Součástí tohoto cíle bylo dále pozorovat práci žáka s pomůckami a tuto práci popsat. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. V první …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the didactic support according to the principles of Marie Montessori pedagogic by the pupil with child’s autism on a basic school. The goal of the thesis was to find out the actual needs of the pupil and according to this needs to suggest and make some Montessori material. Part of the goal was to observe the work of the pupil and to describe this. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jxoon/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do základní školy z pohledu pedagoga
Lucie Stehlíková -
Využití pomůcek systému pedagogiky Marie Montessori u osob s poruchou autistického spektra
Anežka VAŠULÍNOVÁ -
Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Alexandra VEČEŘOVÁ -
Integrácia dieťaťa s poruchou autistického spektra v materskej škole Montessori
Iveta Citrjaková -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem v mateřské škole Montessori
Monika Šotová -
Dětská skupina s Montessori prvky a její vliv na jedince s projevy poruchy autistického spektra
Markéta ČAGÁNKOVÁ -
Jak přispívá Montessori pedagogika k rozvoji dítěte
Šárka Vaněčková -
Montessori pedagogika a její aplikace v běžné primární škole
Michaela SELINGEROVÁ