Bc. Nikol Kajsturová

Bakalářská práce

Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice

The tools of marketing communication mix of Zámeček Petrovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část je věnována bližší charakteristice Zámečku Petrovice …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the tools of the marketing communication mix. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the tools used so far in the marketing communication mix of Zámeček Petrovice and to propose changes for their possible improvement. The theoretical part focused on individual tools of the marketing communication mix. The practical part is devoted to a closer description of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/y1jzn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné