Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom – Bc. Mário Kudoláni
Bc. Mário Kudoláni
Master's thesis
Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom
Artifical Intelligence for the game Catch the Phantom
Abstract:
The work deals with the analysis of games derived from board game the Scotland Yard, where the thesis gradually deals with the characteristics of the game, the structure of the map and its influence on the overall course of the game and other aspects. Results of analysis are then processed into the result of work, which is the design of artificial intelligence for phantom and detectives. Suggested …moreAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou hier vyplivajúcich zo stolnej hry Scotland Yard, kde sa práca postupne zaoberá charakteristikou hry, štruktúrou mapy a jej vplyvom na celkový priebeh hry a ďalšími aspektmi. Výsledky analýzy sú následne spracované do výsledku práce, čo je návrh umelej inteligencie pre fantóma a detektívov. Navrhované riešenia je možné použiť aj pre hry proti ľudským hráčom. Simulácie testovacích …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/duubn/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Implementácia umelej inteligencie do hry Catch the Phantom
Matej Rišňovský -
Vývoj prostředí pro počítačovou hru v programu MATLAB
Lenka Šarmanová -
Nový toolbox pro MATLAB sloužící k extrakci příznaků a klasifikaci: Aplikace na obrazech mozků z magnetické rezonance
Radomír Kůs -
Pokročilé metody modelování elastických deformací v prostředí Matlab
Petra Ondřejková -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Návrh a realizace počítačové hry v software MATLAB
Miroslav Zapletal -
Propojení prostředí LabView a Matlab za účelem náběru biomedicínských dat
Marek Vaníček -
Vývoj prostředí pro výukovou aplikaci v MATLABu
Radek Majar