Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom – Bc. Mário Kudoláni
Bc. Mário Kudoláni
Diplomová práce
Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom
Artifical Intelligence for the game Catch the Phantom
Abstract:
The work deals with the analysis of games derived from board game the Scotland Yard, where the thesis gradually deals with the characteristics of the game, the structure of the map and its influence on the overall course of the game and other aspects. Results of analysis are then processed into the result of work, which is the design of artificial intelligence for phantom and detectives. Suggested …víceAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou hier vyplivajúcich zo stolnej hry Scotland Yard, kde sa práca postupne zaoberá charakteristikou hry, štruktúrou mapy a jej vplyvom na celkový priebeh hry a ďalšími aspektmi. Výsledky analýzy sú následne spracované do výsledku práce, čo je návrh umelej inteligencie pre fantóma a detektívov. Navrhované riešenia je možné použiť aj pre hry proti ľudským hráčom. Simulácie testovacích …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/duubn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: RNDr. Roman Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementácia umelej inteligencie do hry Catch the Phantom
Matej Rišňovský -
Vývoj prostředí pro počítačovou hru v programu MATLAB
Lenka Šarmanová -
Nový toolbox pro MATLAB sloužící k extrakci příznaků a klasifikaci: Aplikace na obrazech mozků z magnetické rezonance
Radomír Kůs -
Pokročilé metody modelování elastických deformací v prostředí Matlab
Petra Ondřejková -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Návrh a realizace počítačové hry v software MATLAB
Miroslav Zapletal -
Propojení prostředí LabView a Matlab za účelem náběru biomedicínských dat
Marek Vaníček -
Vývoj prostředí pro výukovou aplikaci v MATLABu
Radek Majar