Bc. Dana JANÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen

Analysis of Marketing Communication Strategies in an industrial company
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is the analysis of the company Fatra a.s. My efford is to create some better ways, how to improve the marketing communication of the company. The theoretical part of my Bachelor thesis clears up some of the basic marketing theoretical concepts, the marketing communication strategies, the communication process and the marketing situation analisis. The analytical part of …více
Abstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit ist die Firma Fatra a.s. zu analysieren. Theoretischer Teil meiner Arbeit beschäftigt sich mit der Erklärung der Grundbegriffe aus Marketing und mit der Charakteristik der einzelnen Marketingkommunikationsstrategien. Weiter werden der Marketingkommunikationsprozess und die Situationsanalyse erklärt. Praktischer Teil widmet sich der Charakteristik von Fatra. Danach werden …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 14007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Gerhard Simon

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANÍČKOVÁ, Dana. Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma