Bc. Nikolas Bihary

Diplomová práce

Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti

Comparative advertising from the perspective of unfair competition law with a focus on the conditions of its admissibility.
Anotace:
Srovnávací reklama je vynikajícím marketingovým nástrojem, který je pro spotřebitele velmi atraktivní, z důvodu viditelného srovnávání produktů či služeb a tudíž rychlejší výběru. Podnikatel tím může ve srovnání se soutěžiteli předložit atraktivnější nabídku, a zdůraznit tak pro spotřebitele svojí nadřazenost. Je ale potřeba být s tímto způsobem marketingu opatrný. Srovnávací reklama je jednou z podstat …více
Abstract:
Comparative advertising is a highly effective marketing tool that is very attractive to consumers due to the visible comparison of products or services, facilitating quicker decision-making. Entrepreneurs can present a more appealing offer compared to competitors, emphasizing their superiority to consumers. However, caution is needed with this type of marketing. Comparative advertising is one of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: JUDr. Radim Kříž, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Václav Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola CEVRO