Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti – Bc. Nikolas Bihary
Bc. Nikolas Bihary
Diplomová práce
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Comparative advertising from the perspective of unfair competition law with a focus on the conditions of its admissibility.
Anotace:
Srovnávací reklama je vynikajícím marketingovým nástrojem, který je pro spotřebitele velmi atraktivní, z důvodu viditelného srovnávání produktů či služeb a tudíž rychlejší výběru. Podnikatel tím může ve srovnání se soutěžiteli předložit atraktivnější nabídku, a zdůraznit tak pro spotřebitele svojí nadřazenost. Je ale potřeba být s tímto způsobem marketingu opatrný. Srovnávací reklama je jednou z podstat …víceAbstract:
Comparative advertising is a highly effective marketing tool that is very attractive to consumers due to the visible comparison of products or services, facilitating quicker decision-making. Entrepreneurs can present a more appealing offer compared to competitors, emphasizing their superiority to consumers. However, caution is needed with this type of marketing. Comparative advertising is one of the …víceKlíčová slova
Srovnávací reklama hospodářská soutěž nekalá soutěž generální klauzule regulace reklamy ochrana proti nekalé soutěži dobré mravy soutěže újma spotřebitel soutěžitel Comparative advertising economic competition unfair competition general clause advertising regulation protection against unfair competition good competition practices harm consumer competitor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsci.cz/th/z1nof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: JUDr. Radim Kříž, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Václav Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola CEVROVysoká škola CEVRO
Magisterský studijní program / obor:
Obchodněprávní vztahy / Obchodněprávní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana proti postupu zadavatele a rozhodování ÚOHS v oblasti zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb.
Monika Medková -
Ochrana proti nekalé soutěži v českém právu
Ekaterina Petrenko -
Ochrana proti nekalé soutěži v českém právu
Nikola Jelínková -
Ochrana proti jednání nekalé soutěže
Denisa Klimešová -
Ochrana spotřebitele proti nekalé soutěži
Jakub Janevský -
Ochrana spotřebitelů proti agresivním obchodním praktikám se zaměřením na podomní prodej
Kateřina Veselá -
Ochrana soutěžitele proti nekalé soutěži v ČR
Iva Kohoutková -
Soukromoprávní prostředky ochrany proti nekalé soutěži
Jitka Vlčková Grohová