Změna Corporate Identity Hypoteční banky – Mgr. Kateřina VAVROCHOVÁ
Mgr. Kateřina VAVROCHOVÁ
Bachelor's thesis
Změna Corporate Identity Hypoteční banky
Change of Corporate Identity of Hypoteční banka
Abstract:
Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o Corporate Identity a jejích nástro-jích. Zejména se zde budu věnovat změně Corporate Identity. Předlohou pro praktickou část, tedy popis procesu změny Corporate Identity v reálné praxi, mi byla změna Corporate Identity Hypoteční banky. Bude možné sledovat jednotlivé kroky od prvotního záměru, přes přípravnou a realizační fázi, až do finálního vyhodnocení …moreAbstract:
The aim of this works it to create a document treating of Corporate Identity and its devices. Above all, I will deal with change of Corporate Identity. As a model for the practical part, the description of the changing process of Corporate Identity in practice, I took the change of the Corporate Identity of Hypoteční banka. It will be possible to follow the individual steps from the initial thru the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2692
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAVROCHOVÁ, Kateřina. Změna Corporate Identity Hypoteční banky. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
Lucie Podolová -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha
Eliška Trávníčková -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová