Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové – Veronika Netolická
Veronika Netolická
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové
Analysis of marketing strategy of Eva Camrdová´s language school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně …viacAbstract:
The Bachelor work deals with analysis of marketing strategy of Eva Camrdová's language school. This work is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part is about marketing and its aims, marketing analysis, marketing's instruments, marketing's mix and control over marketing's results. Theory is directly applied on the Eva Camrdová's language school in the practical part. There …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41271
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Marek Hašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41271
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Language Anxiety Among Czech Grammar School Students
Ondřej Vlašín -
A Business Plan for a Language School
Jana Bittnerová -
Language School Comparison (Case study)
Hana Hýblová -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
Hong Soeung -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan