Bc. Kristýna Smetanová

Bakalářská práce

Komparace animačních aktivit a jejich marketingový přínos

Comparation of animations activities and their marketing benefits
Anotace:
Cílem bakalářské práce je komparace animačních aktivit cestovní kanceláře Fischer a cestovní kanceláře Čedok. V teoretické části je rozebrána problematika animace, její historie ve světě a v České republice, dále jsou popsány související pojmy, dělení animace, složení animačního týmu, animační program a jeho uvedení do praxe. Praktická část je věnována komparaci animačního portfolia obou historicky …více
Abstract:
The aim of the thesis is to compare the animation activities of the travel agency Fischer and the travel agency Čedok. In the theoretical part, the issue of animation, its history in the world and in the Czech Republic is discussed, as well as related concepts, animation division, animation team composition, animation program and its introduction into practice. The practical part is devoted to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní