Kristýna Poláková

Bakalářská práce

Adaptační kurz pro 1. ročník střední školy

An Adaptation Course for First-year Students of a Secondary School
Anotace:
Tato bakalářská práce byla sepsána s cílem navrhnout, zrealizovat a zhodnotit adaptační kurz pro první ročník střední školy. Pro tvorbu programu byly využity následující principy zážitkové pedagogiky: teorie flow, princip dobrovolnosti, teorie komfortních zón, Kolbova teorie učení a teorie skupinové dynamiky. Při tvorbě programu se také přihlíželo k cílové skupině adolescentů a předchozím zkušenostem …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis was to plan, realize and evaluate an adaptation course for first-year students of a secondary school. The following theories of experiential education were used while creating the programme: flow theory, challenge by choice theory, comfort zone theory, Kolb's learning theory and theory of group dynamics. The activities were chosen regarding the age of the students and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Andrea Rozkovcová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Poláková, Kristýna. Adaptační kurz pro 1. ročník střední školy. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času