Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu – Jana Bezoušková
Jana Bezoušková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu
Marketing research an consumer´s market
Anotace:
Tématem této práce je marketingový průzkum na spotřebitelském trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou.Teoretická část vymezuje hlavní marketingové pojmy. Největší část je věnována marketingovému výzkumu, ale zabývá se také marketingovým mixem a trhem.V praktické části je zpracován marketingový průzkum, který se zabývá spokojeností zákazníků s prodejnou supermarketu Albert. Po zpracování …víceAbstract:
The theme of this work is a marketing research an consumer´s market. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part identifies the main marketing terms. The greatest part is devoted to marketing research, but it deals with a marketing mix and a market too.In the practical part is processed marketing research, which deals with customers´s satisfaction with a shop Albert …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva