Klára Novotná
Diplomová práce
Návrh strategie budování značky
Brand building strategy proposal
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategie budování značky pro firmu Diamond Hut, která působí na trhu luxusních šperků. Navržená strategie zahrnuje vymezení identity její vizuální i obsahové prvky, návrh positioningu včetně vymezení cílové skupiny a dále rámcově popisuje komunikační, distribuční a cenovou strategii. Teoretická část práce se věnuje klíčovým konceptům v oblasti značky, jejímu …víceAbstract:
This thesis focuses on designing a brand-building strategy for Diamond Hut, a company operating in the luxury jewelry market. The proposed strategy includes the definition of brand identity with both its visual and content elements, a positioning proposal including the identification of the target group, and also outlines the communication, distribution, and pricing strategies. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/98180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2025
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Viktorie Šenkárčin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/98180
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
The Instruments of the European Green Deal in the Consumer Context
Michaela Staňková -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade