Digitalizace pozemního vysílání – Sylvie Dostalíková
Sylvie Dostalíková
Bakalářská práce
Digitalizace pozemního vysílání
Digitization of terrestrial broadcasting
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce analyzuje několikaletý proces digitalizace pozemního signálu veřejnoprávní televize v České republice. Charakterizuje smysl a účel digitalizace, přechod do konečného formátu signálu, který je využíván pro přenos televizních vln do dnešní doby. Mapuje okolní státy i jednotlivé vybrané regiony naší země a v rámci těchto regionů kvalifikuje disparitu v možnostech příjmu nového …víceAbstract:
The thesis analyses the several-year process of digitalization of the terrestrial signal of the public television in the Czech Republic. It characterizes the meaning and purpose of digitalization, the transition to the final signal format that is used for the transmission of television waves to this day. It maps the neighbouring countries and selected regions of our country and qualifies the disparity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Jarolímek, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Pavelka, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Jičín
Práce na příbuzné téma
-
Infotainment na TV Nova. Komparativní analýza strategií infotainmentu v klasickém TV vysílání a v online prostředí
Jiří Poláček -
Studentské TV v rámci konceptu TV 2.0
Markéta Šebestová -
Regulace TV médií z důvodu obscenity
Jana Poršová -
Infotainment na TV Nova. Komparativní analýza strategií infotainmentu v klasickém TV vysílání a v online prostředí
Jiří Poláček -
Studentské TV v rámci konceptu TV 2.0
Markéta Šebestová -
Analýza respondentů vybraného magazínu TV NOVA
Tomáš Cikhart -
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
Jitka Benešová -
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
Aneta Šimková
Název
Vložil
Vloženo
Práva