Bc. Martina VINCENCOVÁ
Bachelor's thesis
Marke´tingové komunikace mmcité a.s.
Marketing communicaton of mmcité a.s.
Abstract:
Ve svojí práci jsem se věnovala marketingovým komunikacím firmy mmcité. V teoretické části jsem shrnula teoretické poznatky. V praktické jsem nejdříve popsala marketingovou komunikaci firmy v roce 2009, pak jsem se zaměřila na změnu vizuální identity firmy a zkoumala jsem, jak je tato změna vnímána. V závěru jsem navrhla několik doporučení do budoucna.Abstract:
Main topic of the thesis is marketing communication of the mmcité company. I summa-rized the necessary theory in the theoretical part. In the practical part, I described market-ing communication of the company in the year 2009. Subsequently, I focused on a change of the visual identity of the company and I investigated reactions of the public to the change. At the end, I made some recommendations for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
13645
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VINCENCOVÁ, Martina. Marke´tingové komunikace mmcité a.s.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková