Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti – Eva LAPČÍKOVÁ
Eva LAPČÍKOVÁ
Master's thesis
Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti
Project of Guerilla Marketing in Dancing School in Uherské Hradiště
Abstract:
Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace …moreAbstract:
Theoretical part of diploma thesis deals with trends in marketing communications, where different trends are described. A separate chapter is devoted to guerilla marketing, as part of the project will be composed mostly of guerilla advertising campaigns. The analytical section describe a dance school in Uherské Hradiště, SWOT analysis, competitive analysis and assesses the current state of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21080
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAPČÍKOVÁ, Eva. \textit{Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vyv5bd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAPČÍKOVÁ, Eva. Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda