Eva LAPČÍKOVÁ

Master's thesis

Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Project of Guerilla Marketing in Dancing School in Uherské Hradiště
Abstract:
Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace …more
Abstract:
Theoretical part of diploma thesis deals with trends in marketing communications, where different trends are described. A separate chapter is devoted to guerilla marketing, as part of the project will be composed mostly of guerilla advertising campaigns. The analytical section describe a dance school in Uherské Hradiště, SWOT analysis, competitive analysis and assesses the current state of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21080

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LAPČÍKOVÁ, Eva. Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing