Eva LAPČÍKOVÁ

Diplomová práce

Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti

Project of Guerilla Marketing in Dancing School in Uherské Hradiště
Anotace:
Diplomová práce se zabývá v teoretické části novými trendy v marketingové komunikaci, kde jsou jednotlivé trendy popsány. Samostatná kapitola je věnována guerilla marketingu, protože projektová část bude tvořená zejména z reklamních guerillových kampaní. Analytická část popisuje taneční školu v Uherském Hradišti, SWOT analýzu, analýzu konkurence a zhodnocuje její současný stav marketingové komunikace …více
Abstract:
Theoretical part of diploma thesis deals with trends in marketing communications, where different trends are described. A separate chapter is devoted to guerilla marketing, as part of the project will be composed mostly of guerilla advertising campaigns. The analytical section describe a dance school in Uherské Hradiště, SWOT analysis, competitive analysis and assesses the current state of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21080

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAPČÍKOVÁ, Eva. Projekt guerilla marketingu taneční školy v Uherském Hradišti. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing