Bc. Sergey Churanov
Bakalářská práce
Jak budovat skvělou firmu
How to Create a Excellent Enterprise
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je: „Jak budovat skvělou firmu“. Dané téma je bezesporu velmi aktuální a důležité v současnosti době. Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní doporučení v oblasti strategického řízení, financí, personálního řízení a marketingu, jak z dobré firmy udělat skvělou. Výzkum je proveden v podniku Avto-Standard. Práce je postavena na následujících vědeckých metodách …víceAbstract:
The main topic of thesis is: "How to create an excellent enterprise." This theme is certainly very current and important in the present time. The main aim of this thesis is to propose specific recommendations in the areas of strategic management, finance, personnel management in the area how to create an excellent enterprise. Research is carried out in the company Avto-Standard. The work is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x3i04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Babka, MBA
- Oponent: Ing. Lenka Šimonová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Lidské zdroje a jejich řízení v konkrétním podniku
Juraj Barič -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá