Interakce dítěte s ADHD a školního prostředí – Bc. Gabriela Dočkalová
Bc. Gabriela Dočkalová
Diplomová práce
Interakce dítěte s ADHD a školního prostředí
The Interaction of the Child with the Syndrom of ADHD and the School Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá socializací a interakcemi žáků s ADHD ve školním prostředí a přístupem pedagogů k této problematice.Abstract:
Dissertation is intented on problem of socialization and interaction of pupils with ADHD at school and the approach of pedagogues to this theme.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wmqpr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment
Kateřina ČERNOUŠKOVÁ -
Hyperaktivita
Martina VELKOVÁ -
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
Martina Jurčíková -
Komunikace dětí se syndromem ADHD ve školním prostředí
Petra BOČKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová