Marketingový mix prodejny Alter Ego – Bc. Karolína Schőnviská
Bc. Karolína Schőnviská
Diplomová práce
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Marketing mix of the Alter Ego store
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu a jeho prvků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané prodejny Alter Ego a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část diplomové práce je věnovaná teoretickým poznatkům problematiky marketingového mixu a jeho trendům. V druhé části práce jsou popsány základní informace zvolené prodejny a …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of marketing mix and its elements. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected Alter Ego store and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical knowledge of the marketing mix and its trends. The second part of the thesis describes the basic information of the selected store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/b1amz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič