Bc. Karolína Schőnviská

Diplomová práce

Marketingový mix prodejny Alter Ego

Marketing mix of the Alter Ego store
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu a jeho prvků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané prodejny Alter Ego a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část diplomové práce je věnovaná teoretickým poznatkům problematiky marketingového mixu a jeho trendům. V druhé části práce jsou popsány základní informace zvolené prodejny a …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of marketing mix and its elements. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected Alter Ego store and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical knowledge of the marketing mix and its trends. The second part of the thesis describes the basic information of the selected store …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/b1amz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing