Bc. Karolína Schőnviská

Master's thesis

Marketingový mix prodejny Alter Ego

Marketing mix of the Alter Ego store
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu a jeho prvků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané prodejny Alter Ego a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část diplomové práce je věnovaná teoretickým poznatkům problematiky marketingového mixu a jeho trendům. V druhé části práce jsou popsány základní informace zvolené prodejny a …more
Abstract:
The thesis deals with the issue of marketing mix and its elements. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected Alter Ego store and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical knowledge of the marketing mix and its trends. The second part of the thesis describes the basic information of the selected store …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing