Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus – Bc. Karolína Ježková
Bc. Karolína Ježková
Bachelor's thesis
Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus
Sale of fresh groceries at hypermarket Globus
Abstract:
První část bakalářské práce vyjadřuje podstatu maloobchodního prodeje, především se zaměřením na maloobchodní síť prodejen, a to jak v oblasti potravinářského, tak nepotravinářského zboží. Co se týče formy prodeje maloobchodních jednotek, jsou zde uvedeny jen ty nejčastěji se vyskytující. Největší důraz je kladen především na hypermarkety, kterými se bude tato práce následně zabývat. Pro účely této …moreAbstract:
The first part of my work deals with the principle of the retail sale, especially with the retail network of the food and non-food goods. Concerning the form of the retail sale units I mention the most frequently occured ones. Above all I will deal with the hypermarkets. I have chosen Globus for the purpose of this work. In the second and the most important part of the work there is a description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Karolína. \textit{Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/vz62jv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ježková, Karolína. Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Formy podpory prodeje ve firmě Milwaukee PC USA
Filip Frišman -
Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje
Ondřej ZELENKA -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Analýza obchodního toku v rámci maloobchodního prodeje s potravinami
Anh Tran Thi -
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
Zdeňka JEŽKOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Hodnocení forem maloobchodního prodeje vybraného podniku
Lenka Haubertová -
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
Kateřina Korpasová