Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris – Bc. Paula Balážiová
Bc. Paula Balážiová
Bakalářská práce
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
Beyond beauty: discovering linguistic strategies in the L'Oréal Paris slogan and ads
Abstract:
The bachelor thesis Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris analyses the linguistic approaches of the brand L’Oréal Paris in the creation of advertisements and the use of their famous slogan. Its theoretical part draws on insights from linguistics and rhetoric and, to a lesser extent, marketing theory and advertising …víceAbstract:
Bakalárska práca Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris analyzuje jazykové prístupy značky L’Oréal Paris pri tvorbe reklám a používaní ich slávneho sloganu. Jej teoretická časť čerpá z poznatkov lingvistiky a rétoriky; v menšej miere z teórie marketingu a psychológie reklamy. Taktiež ponúka stručný prehľad histórie …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzkia/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Christophe Gérard L. Cusimano
- Oponent: MA Irina De Herdt, PhD
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALÁŽIOVÁ, Paula. \textit{Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vz6kt7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Francouzský jazyk a literatura / Francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková