Model vyučování dle analýzy vyučovacích stylů učitelů a učebních stylů žáků – Pavel BARIČÁK
Pavel BARIČÁK
Bakalářská práce
Model vyučování dle analýzy vyučovacích stylů učitelů a učebních stylů žáků
The model of teaching according to analysis teaching styles of teachers and learning styles of students
Anotace:
Prvním krokem této bakalářské práce bude zjištění nejčastějšího smyslového stylu učení studentů a zároveň s tímto i zjištění studentských představ o osobnosti ideálního učitele a jeho vlastnostech. Výzkum bude prováděn na dvou školách ? střední podnikatelské škole Kostce a na střední umělecké škole v Ostravě. Druhým krokem bude vytvoření modelu vyučování na základě odpovědí, které studenti poskytli …víceAbstract:
As the first step of this bachelor?s thesis we will consider the discovery of the most common student?s sensual style of learning and also the discovery of student?s visions about how should the optimal professor looks like. The research will be carry out on high school Kostka, where I graduated. The second step will be the composition of the model of ?optimal professor?. This part will be soundly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARIČÁK, Pavel. Model vyučování dle analýzy vyučovacích stylů učitelů a učebních stylů žáků. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové osobnostní vlastnosti dobrého učitele angličtiny z pohledu studentů vybrané střední školy
Linda SEHNALOVÁ -
Ideální učitel z pohledu náctiletých
Hana Jará -
Ideální učitel výchovy k občanství na základní škole z pohledu žáků a učitelů
Jan Kapitola -
Ideální učitel z pohledu žáků mladšího školního věku
Michaela RENČOVÁ -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ
Veronika Kašparová -
Ideální učitel z pohledu žáků střední odborné školy
Sandra Nosková