Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ – Bc. Eva TOMOVOVÁ
Bc. Eva TOMOVOVÁ
Master's thesis
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ
The Analysis of the Reader´s Adequacy of Reading Book´s Texts for 7th Grade Lower Secondary School Students
Abstract:
Diplomová práce se soustřeďuje na analýzu adekvátnosti čítankových textů. Nalezneme zde teoretický podklad i praktickou výzkumnou část. Hlavním cílem práce je na základě dotazníků a rozhovorů s žáky zjistit, jaké texty jsou pro ně atraktivní, inspirativní, jaké jsou jim blízké a naopak.Abstract:
Diploma thesis focuses on the adequacy of literary text in lower secondary school textbooks. Both theoretical and practical part is presented here. Based on questionnaires and interviews, the main aim is to find out which texts are suitable, attractive and close to pupil's hearts and vice versa.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMOVOVÁ, Eva. \textit{Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/vzk4ay/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMOVOVÁ, Eva. Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-UAJ
Theses on a related topic
-
OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ
Dominika DOUBOVÁ -
Divadlo fórum jako metoda prevence kyberšikany
Radka FAJOVÁ -
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ
Kristina VÁLKOVÁ -
UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Kristina STUDENÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Finanční gramotnost na 1. stupni základní školy
Veronika Sedláková -
Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
Martina ŠVÁROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights