Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ – Bc. Eva TOMOVOVÁ
Bc. Eva TOMOVOVÁ
Master's thesis
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ
The Analysis of the Reader´s Adequacy of Reading Book´s Texts for 7th Grade Lower Secondary School Students
Anotácia:
Diplomová práce se soustřeďuje na analýzu adekvátnosti čítankových textů. Nalezneme zde teoretický podklad i praktickou výzkumnou část. Hlavním cílem práce je na základě dotazníků a rozhovorů s žáky zjistit, jaké texty jsou pro ně atraktivní, inspirativní, jaké jsou jim blízké a naopak.Abstract:
Diploma thesis focuses on the adequacy of literary text in lower secondary school textbooks. Both theoretical and practical part is presented here. Based on questionnaires and interviews, the main aim is to find out which texts are suitable, attractive and close to pupil's hearts and vice versa.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMOVOVÁ, Eva. Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 7. ročníku ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-UAJ
Práce na příbuzné téma
-
OHNISKOVÉ SKUPINY JAKO METODA SLEDOVÁNÍ LITERÁRNÍ INTERPRETACE ŽÁKŮ
Dominika DOUBOVÁ -
Divadlo fórum jako metoda prevence kyberšikany
Radka FAJOVÁ -
Analýza čtenářské adekvátnosti čítankových textů pro žáky 8. ročníku ZŠ
Kristina VÁLKOVÁ -
UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Kristina STUDENÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Finanční gramotnost na 1. stupni základní školy
Veronika Sedláková -
Čtenářská gramotnost jako pedagogický pojem a jako cíl výuky literární výchovy
Martina ŠVÁROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva