Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl – Karolína Matějová
Karolína Matějová
Bakalářská práce
Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl
Cultural symbols as pillars of the advertising message on the example of Banksy's social advertisement Napalm girl
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o kulturních symbolech jako základních pilířích marketingového sdělení v sociální reklamě jako produktu občanského aktivismu. Tuto problematiku zkoumá na příkladu světoznámého díla Napalm Girl, jehož autorem je v současné době zřejmě nejvlivnější a marketingově nejúspěšnější streetartový tvůrce Banksy. Práce identifikuje místa, kde se prolínají kulturní ikony s marketingovou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with cultural symbols as a basic pillar of marketing communication in social advertising as a product of civic activism. Investigate this issue with the example of the world-famous work Napalm Girl, whose author Banksy is probably the most successful street art creator. The work identifies places where cultural icons intertwine with marketing communication. Create semiotic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJOVÁ, Karolína. \textit{Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/vzl332/.
Jak správně citovat práci
Matějová, Karolína. Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Výkonnostní reklama na Facebooku a její využitelnost v kulturním sektoru
Zuzana Vrajíková -
Koncept a kultura kawaii se zaměřením na maskoty
Inge PECINOVSKÁ